maandag 8 augustus 2011

Scooter

Vandaag heb ik een scooter gehuurd. Hier is het lekker rustig en kan ik lekker oefenen. Gaat prima. Heb het ding goed onder controle en voel me er vertrouwd mee.

In Hanoi is het veel drukker dan hier. Ze rijden daar wel dwars door elkaar, maar het voordeel is wel dat alles 20 km per uur rijdt. Lijkt me wel prima. Ik reed uiteraard op het heetste moment van de dag. Ik heb me nog nooit zo vaak en dik ingesmeerd :)).

De wegen op dit eiland zijn kilometers lang zonder een afslag. Eigenlijk wilde ik vandaag naar het nationaal park rijden en met een gids rondgeleid worden. Maar de weg er naar toe is zo gruwelijk slecht, dat die 21 km heen (en ook weer terug) veel te veel tijd kosten. Rijen is leuk, maar ik kom voor dat park.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Chris, volgens mij heb je het echt naar je zin. Wat een avontuurlijke vakantie. Bijzonder he, dat je mensen kunt begrijpen zonder ze te verstaan. Ik hoop dat je toch nog in dat natuurpark terecht komt. Dikke zoen, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat park komt morgen helemaal goed. En ik heb het zeker naar mijn zin. Ik las (of hoorde, vanwege luisterboek?) gisteren dat er 3 belangrijke checkpunten zijn voor bewust leven. Als je wat je doet kunt accepteren, of met enthousiasme doet of er van geniet, je goed bezig bent. Ik denk dat ik zeker weet dat ik hier vrijwel steeds aan alle 3 voldoe. Dat is lekker makkelijk hoor, als je op vakantie bent, alleen en op een plek als deze. Straks vasthouden, als alles weer normaal is.

    BeantwoordenVerwijderen