donderdag 28 juli 2011

Hier

5 opmerkingen:

  1. ik hoop dat je geen last hebt gehad van bedbugs en ander gespuis op je eerste nacht ;-) Je hebt nu vast je eerste loempia al achter de kiezen! Veel plezier en ik ben benieuwd naar je ervaringen met het eten daar...

    Derk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn eerste hotel heb ik vanmiddag om half 5 gevonden. Niet echt moeilijk, want het stikt hier van de hotelletjes. Morgen een ander want deze is dan vol. Geen bigde of muggen. Wel airco (waar niet hier?). Eerst geslapen en om 8 uur in het donker de straten bekeken. Wel even wennen. Alle stoepen zitten vdienenden die kletsen, drinken en eten. Ze zitten op kleine blauwe plastic krukjes die ruim voor handen zijn. Ik ben er niet tussen gaan zitten en heb wel bedenkingen bij de kip die voordat die wordt verwerkt lekker bloot in de warmte ligt. Komt echt nog wel. O ja, nog geen loempia te zien. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tijd bij de berichten krijg ik niet goed. Laat ik lekker zo. Reactie is nu gepost om 22:37 uur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu klopt de tijd wel. Niet lekker zo gelaten.
    De tijden zijn wel Vietnam-tijden.

    BeantwoordenVerwijderen