zondag 7 augustus 2011

Cat Ba, hotel aan de haven

Nieuw hotel gezocht. De beste budget hotels zijn te duur. Ze gaan richting 30 euro. Aangezien ik niet zoveel wil besteden ben ik het dorp uitgelopen en daar gezocht. Ik liep langs winkels en huizen en een hotelletje. De benedenverdieping is de woonkamer met achterin een trap naar oa de kamers voor de verhuur.

Ik stond in de deuropening en zag een erg oude vrouw opde bank. De riep richting achterkant en een man en vrouw kwamen er aan. De gebaarden me binnen, nadat ik mijn slippers bij de deur moest uit doen. De badslippers voor binnen die ze me aanboden waren veel te klein. Grappig.

Ik heb de lamer genomen. Hij is wel aan de achterkant van het pand. De kamer met uitzicht heeft 2 bedden. Die wilden ze me niet geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten