donderdag 11 augustus 2011

Hang Mua

Ik verwachtte een gids te krijgen die ook reed. Vandaar dat ik mijn 'boek' in het hotel liet. Daarom beschikte ik alleen over de info die ik mij kon herinneren. Bij deze niets. Er was een pagoda op de berg en er was een hele lange trap er naartoe.

Dat de attractie juist een grot was, had ik niet in de gaten. Ik klom de trap op. De 2 Spanjaarden uit het hotel waren er ook en nog een paar toeristen. Ook hier was het erg rustig.

DSC04153

De trap was stijl en met de hoogte verdwenen ook de mooie gelijkmatige treden. Het uitzicht was  erg mooi. Telkens als ik weer een stuk hoger was veranderde het beeld dat ik zag. Helemaal bovenaan was een plek waar offers lagen en wierrook al lang uit was. En ik was weer doorweekt van het zweet. Het wennen aan de warmte heeft veel meer te maken dat ik er minder last van heb, dan dat ik minder ga zweten.

Vanaf hier zijn we naar Hoa Lu gereden. Vlak bij de ingang heb ik eindelijk mijn eten (geit, koriander, mint, gebakken groente) in rijstpapier gerold en in een saus gedipt. Heerlijk. er is een foto van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten