vrijdag 19 augustus 2011

Maandverband

Het maffe bij het maandverband incident, was dat ik de enige was die het zag gebeuren. Ik moest er hard om lachen. De Franse vrouw niet. Ze reageerde hetzelfde als bij het flesje water. Toen de oude vrouw (het was een tandeloos krom klein vrouwtje) haar aanraakte met het pakje maandverband, rukte ze haar arm weg en bond het vrouwtje in. Ik ben haar blijven volgen. Ze lachte zelf niet. Ik kon niet zien dat ze er schik in had. Het leek alsof ze serieus was. Ze had het pakje gevraagd aan een ander oud vrouwtje, die het uit haar winkelvoorraad haalde. Onderling heb ik ze ook niet zien lachen. Als ze al de draak met haar staken, was dat niet te zien. Dat heb ik trouwens Vietnamezen helemaal niet zien doen met toeristen. Of nu juist wel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten