maandag 8 augustus 2011

Huishoudelijke mededelingen

Om de boel een beetje op chronologische volgorde te houden, plaats ik soms berichten tussen de oudere Posts. Mocht je dat ver eland vinden. Abonneer je dan (met je e-mailadres) dan krijg je een mail van elke wijziging. Handig. Mocht je dat vervelend vinden, tja, dan kijk je elke dag alles bij langs of er iets tussen zit dat je nog niet hebt gezien.

De foto's die ik met mijn camera maak ( de foto's in de rechter kantlijn) plaats ik af en toe als ik een internetcafé in kan. Dat is eens in de zoveel tijd. De foto's die ik dan plaats lopen dus niet synchroon met de berichten die ik plaats; die zijn vaak real-time, omdat ik die kan mailen en ik vrijwel altijd over internet beschik. O en de foto's die in de blog berichten staan, maak ik met m'n telefoon. Die worden dus ook direct geplaats, als het Ich voordoet (real-time).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten