maandag 22 augustus 2011

Terug in Hanoi

Zaterdag voelde ik het aankomen: de dunne. 's Avonds nog over de avondmarkt gelopen.

De avondmarkt heeft een lengte van 4 blokken en 3 wordt avonden achter elkaar gehouden. De kraampjes staan midden op straat in een dubbele rij en er lopen zoveel mensen dat je je alleen maar schuifelend kunt voortbewegen. En dan denk je, 'even geen brommers', maar niet heus dus ;). Er werden alleen prullaria verkocht en veel nep-merk tasjes, t-shirts, onderbroeken, broeken. Ook veel hoesjes voor mobieltjes, goedkope sierraden en veel plastic speelgoed. Kortom veel van niks.

Toen 'de dunne' me overviel (ging net goed hoor) ben ik snel naar het hotel gegaan; die nacht bijna niet geslapen en de hele zondag op bed gelegen. (Annelies, de Loperamide en ORS hebben hun werk goed gedaan). Zondagavond heb ik weer wat gegeten, maar het smaakte me nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten